קרטוקונוס טיפול טבעי

קרטוקונוס מה זה ומהן שיטות הטיפול הטבעיות?

ניוון בקרנית או קרטוקונוס היא מחלה בקרנית העין המביאה לעיוות בצורה של הקרנית. המחלה אינה מובילה לעיוורון אך היא יכולה לפגוע בתפקוד היום יומי שלכם. אז קרטקונוס מה זה ולמה כדאי לטפל במחלה? מחלת הקרטוקונוס גורמת לקרנית להיות דקה יותר ולא מעוגלת כמו שהיא אמורה להיות. המצב שנוצר הוא שהקרנית עם הזמן נראית כמו חורט ולא מעוגלת. הראייה כאמור נפגמת ויכולה לפגוע באפשרות שלהם לנהוג ברכב, בראיית הלילה שלכם וביכולת לקרוא בצורה נוחה טקסטים מספרים, מחשבים או טלפונים ניידים. בעקבות המחלה קרני האור לא נכנסות כמו שצריך לעיניים ואז הראייה נפגמת.

קרטוקונוס טיפול טבעי למניעת סימפטומים

בדומה למחלות אחרות הקשורות לעיניים גם קרטוקונוס היא מחלת עיניים תורשתית ולא ניתן למנוע אותה. היא יכולה להחמיר למי שסובל מהמחלה בשלבים המוקדמים שלה ומשפשף את העיניים באופן תדיר. בחיפוש אחר טיפולים למחלת קרטוקונוס טיפול טבעי הוא מומלץ ביותר ואינו כולל טיפול פולשני כמו ניתוח או צורך באשפוז בבית חולים. חשוב לציין כי אי אפשר למנוע את ההופעה של המחלה בעיניים במידה והיא מתפרצת, אלא רק למנוע את ההתקדמות שלה ובכך לשפר את תפקוד העיניים שלכם ביום יום.

קרטוקונוס טיפול חדשני במכון מקצועי

מחלת קרטוקונוס מתחילה בדרך כלל בגיל ההתבגרות והיא יכולה לפגוע ב-2 העיניים במקביל. החשש הוא שהיא יכולה להתקדם בהדרגה ולהביא לקשיים בראייה בטווח הארוך. על מנת למנוע התדרדרות של המחלה ולשפר את מצב הראייה שלכם, מומלץ לכם להצטרף למטופלי קרטוקונוס טיפול חדשני המתבצע באופן טבעי במכון מקצועי המתמחה בטיפולים לבעיות ומחלות עיניים. מכון מלינסקי הוקם בכדי לעזור למטופלים הסובלים ממגוון מחלות ובעיות עיניים ואנחנו מציעים לכם את התוכנית הטיפולית הטובה ביותר להתמודדות עם התסמינים של מחלת הקרטוקונוס.

קרטוקונוס מה זה ואיך מטפלים?

לקבלת מידע נוסף על מחלת קרטוקונוס מה זה ואיך כדאי לטפל בבעיה, צרו קשר איתנו עם מכון מלינסקי לשיפור הראייה בדרך טבעית והצוות שלנו ישמח לסייע לכם בתהליך הטיפול. אנחנו במכון מלינסקי מתמחים בבניית תוכניות טיפול מותאמות אישית למחלת הקרטוקונוס במטרה לעזור לכל מטופל בצורה המיטבית ובמסלול טיפולים לטווח הארוך.

מאמרים נוספים

קבלו מתנות מיוחדות לזמן מוגבל!

3 תרגילים עיקריים לשיפור הראייה

מדריך השוואה בין הדרכים לשיפור הראייה

מדריך למניעת הידרדרות הראייה

לשיחת ייעוץ חינם עם מומחה מכון מלינסקי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

או חייגו עכשיו:

אהבתם את המאמר?! שתפו עם חברים

הירשמו עכשיו לניוזליטר של מכון מלינסקי

נרשמים ומקבלים עדכונים שוטפים מבצעים שווים

והטבות מיוחדות לשיפור הראייה בתהליך טבעי

קבלו עכשיו במתנה!

3 תרגילים לשיפור הראייה

רוצים לשמוע או לשאול אולי לגלות עוד על מכון מלינסקי

עכשיו אתם יכולים לשאול, לשמוע ולגלות
את כל מה שרציתם לדעת על מכון מלינסקי.

קוצר ראייה - רוחק ראייה - מכון מלינסקי
דילוג לתוכן