תרגילים לעין עצלה

תרגילים לעין עצלה

תרגילים לעין עצלה, ובכן עין עצלה אצל ילדים הינה ליקוי התפתחותי בראייה ויש צורך לטפל בו מוקדם ככל האפשר. מה ניתן לעשות וכיצד מצילים את הראייה?

עובר ברחם אמו שרוי 9 חודשים בחשיכה ועינו עצומות. כל תקופה זו מערכת הראייה שלו עדיין אינה פעילה. רק עם לידתו וצאתו לאוויר העולם הוא פוקח את עיניו הזעירות ומערכת הראיה שלו מוצפת בשלל צבעים וצורות דרך עצבי הראיה ועד למרכז הראייה במוח. חודשי חייו הראשונים של התינוק הינם קריטיים לפיתוח כישורי הראייה שלו. מרגע לידתו ועד כחודשיים לאחר מכן הוא מגיע לחדות ראייה של 6/6, חלק גדול מהכישורים שילוו אותו עד גיל זקנה ושיבה הוא רוכש בחודשים אלו של חייו.

תרגילים לעין עצלה לילדים

אז מה עלול להשתבש בדרך?

עיני התינוק הקטן קולטות מידע חזותי ומעבירות את המידע למוח, בעזרת המידע מתפתחים תאי המוח ומתחילים ללמוד לפענח את המידע ובכך להפוך את הראיה לחדה יותר. אם המידע החזותי המגיע אל המוח אינו איכותי מספיק תאי המוח לא יוכלו להתפתח כראוי וכך תפגע הראייה. אם בעיה זו לא תאובחן בזמן עלול להיגרם נזק בלתי הפיך לראייה. ילדים רבים נולדים עם הצורך במשקפיים רק שלנו כמבוגרים קשה להבחין בכך, לעיתים הנזק לראייה והכאבים בעיניים מתרחשים רק בעין אחת והילד שהעין השנייה שלו מפצה על קוצר הראייה בעין הפגועה אינו מראה סימנים לכך שראייתו אינה חדה מספיק. כך מתפתח מצב של עין עצלה. כמה תרגילים לעין עצלה בהחלט יעזרו וישפרו את הראייה.

עין עצלה תרגילים, תרגילים לעניים, ריפוי טבעי וחיזוק הראייה ללא ניתוחים

אמנם , ישנם מקרים שלא יהיה מנוס מטיפול ניתוחי, משקפיים או תיקון פזילה , אך גם במקרים אלו וגם במקרים קלים יותר ניתן יהיה להיעזר בתרגילים לעיניים לחיזוק הראייה. ובתרגילים לעין עצלה. טיפול ברטייה הוא למעשה טיפול באמצעות תרגילים לעיניים כי הוא מאלץ את הילד להשתמש בעין שראייתה פגועה, הרטייה מכסה את העין שראייתה חדה יותר וכך אין לילד אפשרות לפצות על חוסר החדות בעין הלקויה והוא נאלץ להשתמש בה ובכך לתקן את ראייתו בעין זו.

לעיתים קיימת פזילה באחת מהעניים פנימה או החוצה
מצב הגורם לחוסר שימוש בעין הפוזלת וכך היא הופכת לעין עצלה.

חשוב לזכור שככול שהטיפול נעשה בגיל מוקדם וצעיר יותר הוא יעיל ואפקטיסבי יותר, בברכה צוות מכון מלינסקי.

מאמרים נוספים

קבלו מתנות מיוחדות לזמן מוגבל!

3 תרגילים עיקריים לשיפור הראייה

מדריך השוואה בין הדרכים לשיפור הראייה

מדריך למניעת הידרדרות הראייה

לשיחת ייעוץ חינם עם מומחה מכון מלינסקי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

או חייגו עכשיו:

אהבתם את המאמר?! שתפו עם חברים

הירשמו עכשיו לניוזליטר של מכון מלינסקי

נרשמים ומקבלים עדכונים שוטפים מבצעים שווים

והטבות מיוחדות לשיפור הראייה בתהליך טבעי

קבלו עכשיו במתנה!

3 תרגילים לשיפור הראייה

רוצים לשמוע או לשאול אולי לגלות עוד על מכון מלינסקי

עכשיו אתם יכולים לשאול, לשמוע ולגלות
את כל מה שרציתם לדעת על מכון מלינסקי.

קוצר ראייה - רוחק ראייה - מכון מלינסקי
דילוג לתוכן