צניחת עפעף טיפול טבעי

מה זו נפילת עפעפיים ואיך אפשר לטפל בתופעה?

צניחה או נפילה של העפעפיים יוצרות כיסוי של חל מהאישון וכך נפגע שדה הראייה. ישנם גם מקרים חמורים בהם שדה הראייה חסום באופן מלא בגלל נפילת עפעפיים. התופעה הזו יכולה להופיע בעין אחת או ב-2 העיניים במקביל ברמות שונות של החמרה. את צניחת העפעפיים אפשר לראות בעיקר בגילאים מבוגרים מכיוון שהגיד המחובר לשריר המבצע את פעולת ההרמה של העפעף הוא חלש. יתכן והעפעף העליון יפגע במהלך השנים עקב ניתוחי עיניים או שימוש קבוע בעדשות מגע. ניתן למצוא גם מקרים של בעיה מולדת בשריר המרים את העפעף עקב התפתחות לקויה שלו במהלך ההיריון.

איך לטפל בעפעפיים נפולות?

אם אתם רוצים לדעת איך לטפל בעפעפיים נפולות, חשוב שתדעו שיש 2 שיטות עיקריות: טיפול באמצעות ניתוח לקיצור העפעף הפגוע או טיפול טבעי. הטיפול הטבעי הוא טיפול רב תחומי המשלב שיטות טיפול שונות במטרה לשפר את מצב העפעף הפגוע. הטיפול הטבעי מתאים לשלבים המוקדמים של התופעה והוא מותאם אישית לכל מטופל. הטיפול מתבצע בתהליך טיפולי כאשר חלקו כולל שינוי דפוסים בהתנהלות עם משקפיים או עדשות מגע ומניעת ההחמרה של נפילת העפעפיים.

מכון מקצועי לטיפול בבעיות עיניים

אם אתם רוצים להכיר שיטות טיפול מתקדמות לנפילת עפעפיים ללא צורך בניתוח או בטיפולים מורכבים, מומלץ לכם לפנות אלינו למכון מלינסקי המוביל בישראל את התחום הטיפול הטבעי לבעיות ומחלות עיניים. המכון שלנו מתמחה בטיפול במגוון רחב של בעיות ראייה ובעיות עיניים ופועל בתחום כבר למעלה מ-12 שנים ברציפות. אנחנו יכולים להציע לכם טיפול מקצועי ויעיל לנפילה של העפעפיים כאשר שלב התופעה הוא כאמור ראשוני. ניתן לשפר את מצב העפעפיים באמצעות כלים מקצועיים ממגוון תחומי טיפול, כאשר אתם כולם תוכלו לקבל במקום אחד במכון המקצועי שלנו.

קביעת בדיקת אבחון לנפילת עפעפיים

לתיאום טיפול ראשוני לנפילת עפעפיים ובדיקת אבחון אצל המומחים של מכון מלינסקי לשיפור הראייה בדרך טבעית, צרו איתנו קשר עכשיו דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר. אנחנו נשמח לסייע לכם בתהליך טיפולי מותאם אישית אשר ישפר את יכולות הראייה שלכם ויאפשר לכם למנוע מחלות ובעיות ראייה בעתיד.

מאמרים נוספים

קבלו מתנות מיוחדות לזמן מוגבל!

3 תרגילים עיקריים לשיפור הראייה

מדריך השוואה בין הדרכים לשיפור הראייה

מדריך למניעת הידרדרות הראייה

לשיחת ייעוץ חינם עם מומחה מכון מלינסקי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

או חייגו עכשיו:

אהבתם את המאמר?! שתפו עם חברים

הירשמו עכשיו לניוזליטר של מכון מלינסקי

נרשמים ומקבלים עדכונים שוטפים מבצעים שווים

והטבות מיוחדות לשיפור הראייה בתהליך טבעי

קבלו עכשיו במתנה!

3 תרגילים לשיפור הראייה

רוצים לשמוע או לשאול אולי לגלות עוד על מכון מלינסקי

עכשיו אתם יכולים לשאול, לשמוע ולגלות
את כל מה שרציתם לדעת על מכון מלינסקי.

קוצר ראייה - רוחק ראייה - מכון מלינסקי
דילוג לתוכן