מניעה של קטרקט

האם מניעת קטרקט אפשרית והאם יש טיפול מונע?

מחלת הקטרקט הינה מחלה של העיניים הבאה לידי ביטוי בראייה מטושטשת עקב עכירות של עדשת העין. המחלה יכולה להופיע בעין אחת או בשתי העיניים במקביל והיא אחד הגורמים העיקריים לפגיעה בראייה בגילאים מבוגרים. ניתן לזהות תסמינים של קטרקט גם ללא בדיקה קלינית כמו ראייה מטושטשת או כפל בראייה. לעיתים יהיו כתמי צבע בראייה או קוצר בראייה. התסמינים הללו יכולים להופיע גם בעקבות בעיות בריאותיות אחרות ולכן יש לבצע בדיקה אבחון על מנת להבין האם יש לכם קטרקט. היום ישנם טיפולים טבעיים למניעת קטרקט במטרה להפחית את הסיכוי לפגיעה בראייה בטווח הארוך.

האם ניתן לטפל בקטרקט ללא ניתוח?

אחת השאלות הנשאלות על ידי מטופלים היא – האם ניתן לטפל בקטרקט ללא ניתוח? התשובה היא תלוי באיזה שלב המחלה נמצאת. בשלבים המוקדמים של ניתן לטפל במחלה ללא טיפול פולשני כמו ניתוח ומומלץ לעשות זאת רק עם מומחים בתחום. ניתן לשפר את הראייה ואת תחושת האי נוחות ביום יום ואף לשפר את הראייה בתהליך הטיפול. אבחון של מחלת הקטרקט יכול להביא לזיהוי של עכירות מלאה או חלקית של עדשת העין. עכירות זו יכולה להתפשט בהדרגה ולהחמיר את הטשטוש בראייה. טיפול מקדים בשלבים הראשונים של המחלה, יכול לסייע במניעת ההתדרדרות ואף לדחות את הצורך בניתוח קטרקט בעתיד במקרים מסוימים.

האם יש סיכונים בניתוח הקטרקט?

בדומה לכל ניתוח וטיפול פולשני אחר, גם לניתוח הקטרקט ישנם סיכונים. אחד הסיכונים של ניתוח הקטרקט הוא יצירת עכירות בקופסית האחורית של העדשה. מצב זה יכול לגרום להתדרדרות של הראייה ללא אפשרות לתקן את הבעיה אפילו עם משקפיים. האחוז של הנפגעים מבעיה זו מגיע לכ-25 אחוזים מכלל המטופלים המנותחים. אם כן, בחיפוש אחר טיפול למניעת קטרקט מומלץ לכם לבחור בטיפול טבעי המתאים בעיקר לשלבים המוקדמים של המחלה.

מניעת קטרקט במכון טיפול לעיניים

לקבלת מידע נוסף על הטיפולים הטבעיים למניעת קטרקט, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתנו קשר במכון מלינסקי לשיפור הראייה בדרך טבעית. המכון שלנו פועל כבר למעלה מעשור ברציפות ונחשב לאחד המכונים המובילים בתחום הטיפול הטבעי לבעיות עיניים.

מאמרים נוספים

קבלו מתנות מיוחדות לזמן מוגבל!

3 תרגילים עיקריים לשיפור הראייה

מדריך השוואה בין הדרכים לשיפור הראייה

מדריך למניעת הידרדרות הראייה

לשיחת ייעוץ חינם עם מומחה מכון מלינסקי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

או חייגו עכשיו:

אהבתם את המאמר?! שתפו עם חברים

הירשמו עכשיו לניוזליטר של מכון מלינסקי

נרשמים ומקבלים עדכונים שוטפים מבצעים שווים

והטבות מיוחדות לשיפור הראייה בתהליך טבעי

קבלו עכשיו במתנה!

3 תרגילים לשיפור הראייה

רוצים לשמוע או לשאול אולי לגלות עוד על מכון מלינסקי

עכשיו אתם יכולים לשאול, לשמוע ולגלות
את כל מה שרציתם לדעת על מכון מלינסקי.

קוצר ראייה - רוחק ראייה - מכון מלינסקי
דילוג לתוכן