הפחתת לחץ תוך עיני

האם לחץ תוך עיני גורם לכאבי ראש ואיך מטפלים בו?

לחץ תוך עיני הוא תופעה נפוצה יחסית המופיעה אצל כ- 10 אחוזים מהאוכלוסייה הכללית ובעיקר באוכלוסייה שהיא מעל לגיל 40. ישנו לחץ תמידי בכדור העין אבל כאשר הוא עובר את הנורמה, הוא יכול גם להביא להפרעות בראייה ולמחלות כרוניות. האם לחץ תוך עיני גורם לכאבי ראש? הסיכונים של הלחץ התוך עיני מתייחס בעיקר לפיתוח של מחלות כמו גלאוקומה אך הוא יכול להביא לתופעות לוואי של דקירות בעיניים או כאבים בעיניים אשר גורמים לקשיים בראייה. הלחץ התוך עיני אינו גורם לכאבי ראש אך הוא יכול להביא גם לקשיים בראייה היכולים בסופו של דבר להביא לכאבי ראש בגלל מאמץ רב בניסיון לראות מקרוב או מרחוק.

למה להפחית לחץ תוך עיני?

כפי שציינו לחץ תוך עיני גבוה מהנורמה יכול להביא לכך שתסבלו מקשיים בראייה או להגיע למצב חמור יותר של מחלת הגלאוקומה. היום ישנן שיטות טיפול טבעיות להפחתת הלחץ התוך עיני ובדרך זו גם להפחתת תופעות הלוואי. הטיפולים הטבעיים בנויים ממספר שיטות טיפול במטרה להפחית את העומס על העיניים ביום יום. תרגול יום יומי או מספר ימים בכל שבוע יכול להביא לשיפור משמעותי וזאת ניתן לבצע על ידי איזון בין בעיניים באמצעות תרגול כל עין בנפרד.

תוכנית טיפולית ללחץ תוך עיני

על מנת שתוכלו להפחית את הלחץ התוך עיני, מומלץ לכם לתרגל שיטות טיפול מוכחות היכולות להפחית את תופעות הלוואי ולהביא לשיפור הראייה בטווח הארוך. אם אתם כבר סובלים ממחלת הגלאוקומה, שיטות הטיפול הטבעיות יכולות לסייע לכם למנוע התדרדרות של המחלה. אנחנו במכון מלינסקי מציעים לכם בניית תוכנית טיפול מותאמת אישית לעיניים שלכם, לאחר בדיקת אבחון מקצועית ובהתאמה מושלמת לצרכים שלכם.

האם לחץ תוך עיני גורם לכאבי ראש?

אם עדיין לא קיבלתם תשובה האם לחץ תוך עיני גורם לכאבי ראש, צרו קשר איתנו עם מכון מלינסקי לשיפור הראייה בדרך טבעית ותוכלו לקבל מאיתנו את כל המידע הנדרש לכם. אנחנו נשמח לתאם איתכם פגישה ראשונית לבדיקת אבחון ולסייע לכם בהפחתת הלחץ התוך עיני באמצעות תרגול יום יומי קל ונוח לביצוע.

מאמרים נוספים

קבלו מתנות מיוחדות לזמן מוגבל!

3 תרגילים עיקריים לשיפור הראייה

מדריך השוואה בין הדרכים לשיפור הראייה

מדריך למניעת הידרדרות הראייה

לשיחת ייעוץ חינם עם מומחה מכון מלינסקי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

או חייגו עכשיו:

אהבתם את המאמר?! שתפו עם חברים

הירשמו עכשיו לניוזליטר של מכון מלינסקי

נרשמים ומקבלים עדכונים שוטפים מבצעים שווים

והטבות מיוחדות לשיפור הראייה בתהליך טבעי

קבלו עכשיו במתנה!

3 תרגילים לשיפור הראייה

רוצים לשמוע או לשאול אולי לגלות עוד על מכון מלינסקי

עכשיו אתם יכולים לשאול, לשמוע ולגלות
את כל מה שרציתם לדעת על מכון מלינסקי.

קוצר ראייה - רוחק ראייה - מכון מלינסקי
דילוג לתוכן