הסרת משקפיים בלייזר חסרונות

הסרת משקפיים בלייזר סיכונים ותופעות לוואי נפוצות

רוב האנשים המרכיבים משקפיים חולמים על היום שיוכלו להסתדר בלי זוג משקפיים או עדשות מגע ואחד הפתרונות המוצעים בשנים האחרונות הוא הסרה של המשקפיים באמצעות ניתוח לייזר. כדאי לדעת כי לניתוח הסרת משקפיים בלייזר סיכונים ותופעות לוואי ויתכן כי הוא אינו מתאים לכל אחד. תופעה יחסית נדירה שיכולה להופיע בניתוח הלייזר היא החלשות של הקרנית, מה שיכול אף להחמיר את רמת הראייה שלכם וישנם סיבוכים אחרים אשר יחייב את המטופלים לעבור תיקון עם ניתוחי לייזר נוספים.

האם המספר חוזר לאחר ניתוח?

לאחר ניתוח לייזר המספר שהיה לכם לפני הניתוח יכול לחזור. יש סיכוי של עד 10 אחוזים שהמספר שלכם יחזור עוד מספר שנים. ברוב המקרים יהיה מדובר על מספר הקטן מ 1- אך לא ניתן לדעת מראש מה יהיה האחוז. המספר שלכם יכול לחזור לאחר ניתוח לייזר להסרת משקפיים ממספר סיבות, כאשר הסיבה העיקרית היא שיש נטייה של העין לעלות עם המספר במהלך השנים וכך גם להשפיע על ניתוח לייזר שעשיתם בעבר. כלומר, מספר המשקפיים שלכם יתכן והיה עולה בשנים הבאות והוא ממשיך לעלות גם לאחר ניתוח, אלא ממספר נמוך יותר.

טיפולים טבעיים ויעילים לשיפור הראייה

לפני שאתם רצים לעשות ניתוח להסרת משקפיים בלייזר סיכונים קיימים כפי שציינו ויתכן וגם יופיעו תופעות לוואי לאחר הניתוח כמו עין יבשה, זיהום בקרנית או עכירות בראייה. בנוסף לכך, לא כל אחד מתאים לבצע ניתוח להסרת משקפיים בלייזר וזה תלוי במידה רבה בגיל שלכם ובגמישות של עדשת העין. אנחנו במכון מילנסקי מציעים לכם לבצע טיפולים טבעיים לשיפור הראייה במספר שיטות טיפול מתקדמות אשר יכולות לחסוך לכם ברוב המקרים את הצורך בשיפור הראייה באמצעות ניתוחי לייזר.

הסרת משקפיים בלייזר סיכונים ובעיות

לקבלת פרטים נוספים על הסרת משקפיים בלייזר סיכונים ותופעות לוואי, צרו קשר איתנו עם מכון מלינסקי לשיפור הראייה בדרך טבעית ותוכלו להכיר את שיטות הטיפול המהפכניות של המכון הנחשבות למובילות כיום בתחום הטיפול הטבעי לשיפור ראייה. אנחנו מציעים לכם בדיקת אבחון ראשונית ובניית תוכנית טיפולית מותאמת אישית על ידי אנשי המקצוע המומחים שלנו.

מאמרים נוספים

קבלו מתנות מיוחדות לזמן מוגבל!

3 תרגילים עיקריים לשיפור הראייה

מדריך השוואה בין הדרכים לשיפור הראייה

מדריך למניעת הידרדרות הראייה

לשיחת ייעוץ חינם עם מומחה מכון מלינסקי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

או חייגו עכשיו:

אהבתם את המאמר?! שתפו עם חברים

הירשמו עכשיו לניוזליטר של מכון מלינסקי

נרשמים ומקבלים עדכונים שוטפים מבצעים שווים

והטבות מיוחדות לשיפור הראייה בתהליך טבעי

קבלו עכשיו במתנה!

3 תרגילים לשיפור הראייה

רוצים לשמוע או לשאול אולי לגלות עוד על מכון מלינסקי

עכשיו אתם יכולים לשאול, לשמוע ולגלות
את כל מה שרציתם לדעת על מכון מלינסקי.

קוצר ראייה - רוחק ראייה - מכון מלינסקי
דילוג לתוכן