שיפור הראייה טבעי – על שיטת מלינסקי

שיפור הראייה בתהליך טבעי – על שיטת מכון מלינסקי

 

השיטה של מכון מלינסקי שיפור הראייה בתהליך טבעי

בעזרת ה' ע"י שיטה שפיתחתי הינך תוכל גם לשמור על הראייה שלך שהמספר לא יעלהי וגם תוכל לשפר את הראייה בקצב של +- 2 מספרים בשנה!! השיטה היא מעולה לא רק לשיפור הראייה אלה להבראת עיניים. הבעיות כמו יובש בעיניים בעזרת השיטה ב85% עוברת תוך 2-3 חודשים עד חצי שנה. היו אצלנו גם הרבה מקרים של שיפור במחלות קשות מאוד כמו קרטקונוס, גלאוקומה, ניוון רשתית. כי מטרת השיטה זה לא רק לראות טוב. אלה להבריא ולחזק את העיניים ומתוך כך גם הראייה משתפרת וכל הבריאות העיניים מתחזקת.

 

הניסיון של אלפי לקוחות שצברנו במשך כבר יותר מעשר שנים מחכה לך מוכן לשימוש

עכשיו אני מעביר לך את הניסיון שצברתי בתחום של הבראת עיניים ושיפור הראייה בצורה טבעית ואמיתית. בהתחלה גם אני חיפשתי את הדרכים, את חלקן מצאתי ממקורות שונים: ספרים, קורסים, הדרכות, סדנאות, אך את עיקר השיטה נבנית ע"י מחקר של כ־13 שנה. אספתי את הניסיון מאלפי אנשים שהצליחו לשפר את הראייה ומבין אלו שלא הצליחו, חקרתי את ההבדלים, מה עוזר ומה לא עוזר, למה אלה מצליחים ולמה אחרים לא?! הרי העולם מדויק, אם יש מתכון ללחם טעים, מרק טעים, עוגה טעימה, אם עושים הכל הכל לפי המתכון – מגיעים לאותו טעם. אז אם אלה שלא מצליחים – כנראה איפשהו לא דייקו מספיק או היה חסר להם משהו שהיה לאחרים. את זה בדיוק חקרתי, עכשיו אני רוצה להעביר לך את הניסיון הזה, אני מזמין אותך לקבל ולהשתמש בניסיון הזה.

 

האם לאחר תהליך של שיפור ראייה והבראת עיניים, התוצאות נשמרות לכל החיים?

לעתים קרובות שואלים אותי: "האם לאחר תהליך של שיפור הראייה האם זה ישאר לכל החיים?
התשובה היא: "טלוי בך"
אתה צריך להבין, לשמור על הראייה זה לכל החיים. הרי לאחר התהליך של שיפור הראייה העיניים לא נעשות טובות יותר ממה שקיבלת אותם מלידה, ובכל זאת הצלחת לקלקל אותם. חשוב ללמוד לא לעשות את אותם הטעויות שוב שהביאו אותך לקלקול הראייה.
כמו שבריאות הגוף שצריכים לשמור עליו כל החיים, העיניים לא יוצאות מן הכלל.
האם לאולחר טיפול שיניים זהו גמרת עם חורים?
האם לאחר שבנית כושר גופני, זהו לא צריך להתאמן יותר?
האם יש משהו בכלל בחיים שלא צריכים לשמור עליו לאחר שמשיגים אותו?
לכן חשוב לי להעביר לך. אל תחפש פתרון זמני, אלה תשנה את היחס שלך לעיניים בפרט ולחיים בכלל.
תלמד לחיות נכון, לראות למרחקים. ללמוד ליהנות מהחיים אך לא בחשבון של סבל בעתיד.
כאשר שאני עושה ריצה בבוקר אני רואה אנשים בכל הגילאים בטיילת עושים הליכה וריצה. בינחיהם אנשים בגיל מאוד מבוגר. יש אפילו סבתא אחת בת 96 שעושה ריצה.מ את זה אני מאחל לי ולך.
פתרונות שנמצאים על המדף בצורה של משקפיים, עדשות מגע, ניתוח לייזר, זה הכל בלוף, פלסטר. רק על ידי אורח חיים נכון תוכל לשמור על בריאות העיניים ואיכות החיים גבוהה לאורך החיים. זה לא קשה, זה רק עניין של ראייה אמיתית ובניית הרגלים נכונים.
היום כאשר אני נפגש עם רופאי עיניים (אני עושה את קבוע מידי פעם) אני שומע וואוו! כן גם הרופאים מתלהבים מתוצאות.

 

מה הסוד שאנשים כל כך מצליחים לשפר ראייה ואף להבריא עיניים ממחלות עיניים שונות?

הסוד שלנו שאנו מתייחסים לכל פרט בדרך להצלחה. כמובן בהתחלה צריך לבחור את הדרך הנכונה לא לפי הקושי ולא לפי התנאים הם הפרמטרים החשובים לבחירת הדרך אלה קודם כל לאן היא מובילה אותך. אך לאחר מכן שאם יש כמה דרכים שמובילות אותך למקום שאתה רוצה להיות שם אתה כן יכול לבחור דרך קלה יותר, מהירה יותר ומהנה יותר.
אני הוספתי לשיטה אלמנטים ברפואה משלימה רפואה סינית רפואה טיבטית, אלמנטים מוצלחים משיטות אחרות שיש היום בעולם, הוספתי אלמנטים מNLP שעוזרים יותר בקלות לשנות את הרגילים ותפוסי הפעלת עיניים של המוח, הוספתי גם אלמנטים של coaching כי גם לאחר מכן שיש דרך טובה ומוצלחת צריך מוטיבציה וארגון נכון של הזמן בשבילך להתמיד ולהגיע לתוצאות מרשימות.
הפכנו את הדרך של שיפור הראייה ובריאות העיניים לקלה יותר, בטוחה יותר, מהירה יותר ומהנה יותר. את זה שאתה כרגע נמצא כאן מראה שאתה כבר קרוב לתחילת הדחרך לשיפור הראייה או שכבר צועד בה. הצטרף אלינו ואנו נעזור לך לעבור אותה בהצלחה! נעשה זאת ביחד.

מאמרים נוספים

קבלו מתנות מיוחדות לזמן מוגבל!

3 תרגילים עיקריים לשיפור הראייה

מדריך השוואה בין הדרכים לשיפור הראייה

מדריך למניעת הידרדרות הראייה

לשיחת ייעוץ חינם עם מומחה מכון מלינסקי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

או חייגו עכשיו:

אהבתם את המאמר?! שתפו עם חברים

הירשמו עכשיו לניוזליטר של מכון מלינסקי

נרשמים ומקבלים עדכונים שוטפים מבצעים שווים

והטבות מיוחדות לשיפור הראייה בתהליך טבעי

קבלו עכשיו במתנה!

3 תרגילים לשיפור הראייה

רוצים לשמוע או לשאול אולי לגלות עוד על מכון מלינסקי

עכשיו אתם יכולים לשאול, לשמוע ולגלות
את כל מה שרציתם לדעת על מכון מלינסקי.

קוצר ראייה - רוחק ראייה - מכון מלינסקי
דילוג לתוכן