יהושע מלינסקי - מייסד מכון מלינסקי

על שיטת מלינסקי

שיטת טיפול טבעית ובטוחה לשיפור ראייה וטיפול בבעיות עיניים. השיטה מתבסס על אבחון ונטרול שורש הקלקול בעין. אימון וחינוך מחדש של שרירי העין והקניית תרגילי ראייה להרפיית שרירי העין, מיקוד הראייה והחזרת החיוניות לעיניים. השיטה מתאימה כמעט לכל הגילאים ועם סיכויי הצלחה גבוהים מאוד! והתוצאות רואים תוך חודש! שיפור ממוצע 12-20 שורות בשנה שזה כ2 מספרים בשנה. התהליך מבוסס על ניסיון של 13 שנה עם למעלה מ3000 לקוחות. שווה לך לנסות!

עקרונות של שיטת מלינסקי

בשונה ממשקפיים או בניתוח לייזר להסרת משקפיים, בשיטת מלינסקי המטופל יעבור אבחון אישי שינסה לאתר את הגורמים לבעייה שממנה הוא סובל.

על בסיס המידע הזה, יותאם למטופל תוכנית אישית מסודרת בשלבים שמעלה את אחוזי ההצלחה של הטיפול.

הטיפול בשיטת מלינסקי מבוסס על אימון ותרגול של שרירי העיניים. בליווי סרטוני הדרכה וקבצי שמע. כמו”כ בטיפול משולב עיסוי ואיזון אנרגטי, אימון אישי, דמיון מודרך וגם פיתוחים שלנו מהניסיון העשיר עם אלפי לקוחות. 

עבודה על שינוי הרגלי ראייה שגרמו בעבר לקלקול הראייה. ליווי ומעקב תקופתי עם יועץ אישי שנותן כלים להתמודד עם הקשיים ולהצליח בטיפול ולשמר את ההישגים לאורך זמן.

עוד על שיטת מלינסקי

בעיות שניתן לטפל בשיטת מלינסקי

ניתן לטפל ברוב בעיות העיניים עם שיטת מלינסקי. חלק מהבעיות ניתן למנוע או להאט את ההידרדרות ואחרים ניתן לפתור לגמרי. מה שבטוח, שהטיפול בשיטת מלינסקי מתמודד עם שורש הבעיה ואחרי הטיפול, ניתן לראות שינוי חיובי ובחלק מהבעיות, גם להעלמות הבעיה לחלוטין.

רוחק ראייה (+)

שפר את הראייה שלך מרחוק. בממוצע, אתה יכול לשפר 15-25 שורות בשנה. הורד את המדריך לבדיקת ראייה ותראה כמה זה.

קוצר ראייה (-)

שיפור ראיה מקרוב. קצב שיפור ממוצע 10-15 שורות בשנה. הורד מדריך לבדיקת ראייה ותראה כמה זה.

יובש בעיניים

בתהליך של שיפור ביובש בעיניים מרגישים שיפור כבר אחרי חודש ובדרך כלל תוך 3-4 חודשים חוזרת לחות תקינה לעיניים

עין עצלה/פזילה

בשיטת מלינסקי ניתן לשפר מאוד תפקוד של עין עצלה או פזילה. גם לילדים וגם בגיל מבוגר.

גלאוקומה

גלאוקומה זו מחלת עיניים שנגרמת מלחץ תוך עיני גבוה שיכול לגרום לעיוורון. הסיבה ללחץ תוך עיני נגרם כתוצאה מחסימה של תעלת הניקוז בעין

קטרקט

קטרקט נפוץ לרוב בגיל המבוגר. בגלל עייפות שרירי העין או מחלות כמו סוכרת. ניתן למנוע או להאט את התפתחות הקטרקט..

רטינופתיה

מחלה שנמצאת בעיקר אצל חולי סוכרת. המחלה פוגעת בכלי דם זעירים בעיניים וגורמת לעיוורון. אבחון וטיפול מוקדם יכול להציל את הראייה

ניוון רשתית העין

המחלה נפוצה בגיל המבוגר. המחלה פוגעת בתאי הראייה שבמרכז הרשתית. אבחון וטיפול מוקדם יכול להציל ולהאט הידרדרות בראייה

קרטוקונוס

קרטוקונוס זו מחלה שפוגעת בקרנית. שכבת הקרנית דקה מידי ובמקום לקבל צורה עגולה, היא מקבלת צורת קונוס. זו אומנם בעיה תורשתית, אבל, גם מטופלים בניתוח לייזר

ההבדלים בין שיטות הטיפול

טיפול בשיטת מלינסקי

בשיטת מלינסקי אנו מטפלים בשורש הבעיה. על ידי אבחון ובניית תוכנית טיפול בהתאמה למטופל. תוכנית הטיפול מביאה לחיזוק והבראת מבנה העין כולו ועקב כך יהיה שיפור בראייה באופן קבוע. כבר בחודש הראשון תיווכחו לראות שיפור בראייה. שיפור ממוצע 12-20 שורות בשנה שזה כ2 מספרים בשנה.

יתרונות וחסרונות:

טיפולים נפוצים לבעיות עיניים

1. הדרך המקובלת והנפוצה כיום להתמודד עם קלקול ראייה זה משקפי ראייה וקריאה.

2. ניתוח לייזר להסרת משקפים - זו האפשרות היקרה והטומנת בחובה סיכונים והשלכות על איכות הראייה בטווח הרחוק. מומלץ לקרוא עוד מידע בנושא

3. שיטה נוספת וחדשנית לחלק מבעיות הראייה זה טיפול נוירווויז'ן - הטיפול מבוסס על גירוי תאי עצב במוח שלא בשימוש בגלל קלקול ראיה ועל ידי סדרת טיפולים משפרים את הראייה בעין.

יתרונות וחסרונות:

לסיכום

אם חשובה לכם בריאות העיניים ואתם לא רוצים להיעזר במשקפיים לכל חייכם? אם ניתוח לייזר בעיניים מפחיד אתכם? טיפול בשיטת מלינסקי הוא הפתרון!
מטפל בבעיה מהשורש. טיפול טבעי שנעשה בזמן ובמקום שנוח לכם והכל בשיטה טבעית ובטוחה.
אם הבעיה הכספית מפריעה לכם? חשבנו גם על זה והכנו 3 תוכניות טיפול. אחת מהן בוודאי יכולה להתאים לכם. אבל, לפני כן, מומלץ לבצע שיחת התאמה.

אחוזי הצלחה שלנו בנושאים הבאים:

רוחק וקוצר ראייה
% 0
עין עצלה/פפזילה
% 0
יובש בעיניים וכאבי עיניים
% 0

סיפורי הצלחה של לקוחות

קבלו חינם! 3 תרגילים לשיפור הראייה

השאירו פרטים והתרגילים בדרך אליכם..

Skip to content