דרכי טיפול בעין עצלה

איך נראית עין עצלה ולמה הראיה שלה אינה תקינה?

תופעת העין העצלה מופיעה ב-5 אחוזים מהאוכלוסייה והיא מתפתחת בשנים הראשונות לחיים שלכם. אז איך נראית עין עצלה ומתי צריך לטפל? העין העצלה גורמת לפגיעה בחדות הראייה ולירידה ברגישות לניגודיות. בנוסף לכך היא יכולה לפגוע בראיית העומק ולמעשה להביא לירידה בראייה לטווח הארוך. היא יכולה להופיע עקב גורמים שונים כגון הפרעות בתשבורת כמו קוצר ראייה, עכירות של קרנית העין או פזילה כאשר עין אחת איננה מסתכלת ישר. הטיפול בעין עצלה אינו פולשני ויש צורך בעיקר בתרגול של העין ולהכריח את המוח שלכם להשתמש בעין הזו על ידי סגירת העין השנייה. תרגול נכון ומדויק יכול לשפר בצורה משמעותית את מצב הראיה של העין.

האם עין עצלה זה תורשתי?

תופעת העין העצלה נקראת גם אמבליופה והיא משפיעה על בדרך כלל על עין אחת חלשה יותר. בגילאים צעירים הטיפול יהיה אפקטיבי יותר אך עם זאת ניתן לעשות טיפולים טבעיים לעין העצלה ולשפר בדרך זו את התפקוד של העין. אם אתם רוצים לדעת האם עין עצלה זה תורשתי, כדאי לדעת שזה אכן יכול לעבור בתורשה ולכן במידה ואתם סובלים מעין עצלה ויש לכם ילדים קטנים, מומלץ לבדוק את הילדים באמצעות בדיקות אבחון לעין עצלה. המטרה היא בסופו של דבר תהיה לחזק את העין העצלה ולהביא לשיפור התפקוד על ידי אימונים עצמאיים שתעשו בבית.

לחזק את העין בצורה טבעית

תרגול של המוח במהלך טיפול מובנה ומותאם אישית, יכול לשפר בצורה משמעותית את יכולת הראייה שלכם עם העין החלשה. הטיפולים מתקדמים ביצירת גירויים חזותיים ובשינוי דפוס התנהגות של המטופל במטרה להביא לכך שהמוח יתרגל להשתמש יותר בעין העצלה. באמצעות תרגול נכון והכוונה מקצועית, ניתן להביא לשיפור בתפקוד העין ובכדי לעשות זאת מומלץ לפנות למומחים ביותר בתחום.

איך נראית עין עצלה?

אם אתם רוצים לקבל עוד פרטים על איך נראית עין עצלה ואיך התופעה משפיעה על הראייה שלכם או של הילד שלכם, צרו קשר איתנו עם מכון מלינסקי לשיפור הראייה בדרך טבעית ואנחנו נשמח לתת לכם את כל הפרטים על התופעה ועל שיטות הטיפול הטבעיות לעין עצלה.

מאמרים נוספים

קבלו מתנות מיוחדות לזמן מוגבל!

3 תרגילים עיקריים לשיפור הראייה

מדריך השוואה בין הדרכים לשיפור הראייה

מדריך למניעת הידרדרות הראייה

לשיחת ייעוץ חינם עם מומחה מכון מלינסקי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

או חייגו עכשיו:

אהבתם את המאמר?! שתפו עם חברים

הירשמו עכשיו לניוזליטר של מכון מלינסקי

נרשמים ומקבלים עדכונים שוטפים מבצעים שווים

והטבות מיוחדות לשיפור הראייה בתהליך טבעי

קבלו עכשיו במתנה!

3 תרגילים לשיפור הראייה

רוצים לשמוע או לשאול אולי לגלות עוד על מכון מלינסקי

עכשיו אתם יכולים לשאול, לשמוע ולגלות
את כל מה שרציתם לדעת על מכון מלינסקי.

קוצר ראייה - רוחק ראייה - מכון מלינסקי
דילוג לתוכן